"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Video Banjir Kilat Pekan Kajang 2 Dis 2012

anastasyea
Baru je dapat info kat kajang sekarang ni tengah Banjir Kilat. Kalau balik sekarang. Tentu sesak. Dah la laluan nak ke rumah, yang itu je. Nampak gayanya, kena tunggu lagi la kat opis sampai malam. Tadi tengok kat Youtube. Memang teruk banjir kilat yang melanda pekan Kajang hari ni sampaikan air masuk ke dalam Plaza Metro Kajang.
Banjir+Kilat+Pekan+Kajang
Dari info yang aku dapat dari blog doposen.com ini. Banjir kilat yang melanda Pekan Kajang berpunya daripada hujan lebat yang tak henti² dari pukul 2.30 petang tadi. Setakat ni, masih tiada kemalangan jiwa dilaporkan. Hopefully , semuanya selamat. Ok la. Aku pun tak nak cakap banyak. Korang tengok la sendiri video yang aku share kat bawah ni.
Pasar kajang banjir 2 disember 2011
Banjir Teruk di Bandar Kajang Selangor Part 2, 02 Dis 2011
Banjir Teruk Di Bandar Kajang , Heavy Flood in kajang Town 02 Dis 2011
Gempar plaza metro kajang banjir! doposen.com

Tiada ulasan: