"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Siapakah Wajah Misteri Suami Syella Kamarudin?

siasahkini
cerita terdahulu : Majlis perkahwinan RM15 juta

Kenapa agaknya si suami tidak mahu dikenali? Benda yang elok dan baik, tak salah kalau disebarkan.. lagipun kalau dah sah apa nak ditakutkan lagi? Inilah satu-satunya gambar suaminya yang jelas dan terang!.

Rasa-rasanya sesiapa pun kenal dengan wajah suaminya .. mukanya mcam...err,yang dah bersara dari kerajaan beberapa tahun lalu... Yang menjadi persoalannya.. adakah kerana beliau telah bersara dan secara tiba-tiba menjadi kaya raya dan boleh menyediakan hantaran perkahwinan yang mewah seperti ini tanpa ditaja sesiapapun? namun lelaki ini masih disiasat betul atau tidak kesasihannya...Hehehe

Dan Dibawah nieh ga,bar yang telah disembunyikan muka suami pompuan nieeh!!Apasal disembunyikan pon Sk tak tahu...

Foto dibawah menunjukkan gambar Syella Kamaruddin dan juga suaminya yang tercinta
syellabaru11 SUAMI SYELLA KAMARUDDIN
syellabaru2 SUAMI SYELLA KAMARUDDIN
syellabaru8 SUAMI SYELLA KAMARUDDIN
ulasan oleh : siasahkini

1 ulasan:

ahlee berkata...

saman saman RM30 juta.