"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Apa Bezanya Imam Muda Mesir Dengan Tuan Guru Nik Aziz

Pakatan Rakyat Selatan
Bulan Lepas Kita Semua Di Maklumkan Bahawa TGNA Telah Menjadi Imam Solat Jumaat Di Pasir Gudang Johor,Imam Yang Telah Memangku Jawatan Imam Pada Hari Tersebut,Telah Pun Di Buang Jawatanya Daripada JAIJ.

Ini Kerana Di Sebabkan Imam Tersebut Telah Pun Memberi Tanda Hormat Kepada TGNA Untuk Menjadi Imam Semasa Itu.

Bulan Ini Pula Kita Lihat Kerajaan Serta JAKIM Telah Pun Menerima Kehadiran 15 Imam Muda Dari Mesir Untuk Mengimamkan Solat Tarawih Di Masjid Seluruh Malaysia...!

Persoalanya:-
Adakah Imam-imam Di Masjid Berkenaan Akan Di Pecat Juga Oleh Kerana Kesalahan Yang Sama,Kerana Imam Tempatan Menghormati Tetamu Untuk Mengimamkan Masjid Yang Berkenaan...???

Apa Pula Bezanya Imam Muda Mesir Dengan TGNA Yang Sama-sama Di Hormati Tetamu Untuk Mengimamkan Solat Di Masjid...?
Foto: Bulan Lepas Kita Semua Di Maklumkan Bahawa TGNA Telah Menjadi Imam Solat Jumaat Di Pasir Gudang Johor,Imam Yang Telah Memangku Jawatan Imam Pada Hari Tersebut,Telah Pun Di Buang Jawatanya Daripada JAIJ. Ini Kerana Di Sebabkan Imam Tersebut Telah Pun Memberi Tanda Hormat Kepada TGNA Untuk Menjadi Imam Semasa Itu....!  Bulan Ini Pula Kita Lihat Kerajaan Serta JAKIM Telah Pun Menerima Kehadiran 15 Imam Muda Dari Mesir Untuk Mengimamkan Solat Tarawih Di Masjid Seluruh Malaysia...!  Persoalanya:- Adakah Imam-imam Di Masjid Berkenaan Akan Di Pecat Juga Oleh Kerana Kesalahan Yang Sama,Kerana Imam Tempatan Menghormati Tetamu Untuk Mengimamkan Masjid Yang Berkenaan...??? Apa Pula Bezanya Imam Muda Mesir Dengan TGNA Yang Sama-sama Di Hormati Tetamu Untuk Mengimamkan Solat Di Masjid...?  Adakah Isu Ini Telah Di Politikan Oleh UMNO & Kerajaan Malaysia....!

Tiada ulasan: