"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

2 PERAGUT mati disembelih

Facebook Kelab Facebook Anak Pontian
PONTIAN: Begitulah nasib DUA peragut yang berjaya ditangkap oleh penduduk kampung kayu ara pasong. Menurut saksi, Hj Manan Jalil 58 (bukan nama sebenar). salah seorang penduduk tempatan yang berang dengan kedua-dua peragut ini telah membawa parang tajam yang berkilat mahu menetak leher peragut itu tapi sempat dihalang oleh jirannya.

Namun ketika peragut itu ditangkap, pihak saksi mengatakan tidak ada apa2 barang yang berharga didapati pada peragut tersebut.

Salah seorang penduduk tempatan, juga ketua kampung disitu pula berang pada peragut tersebut telah memerintahkan anak buahnya menyembelih kedua2 peragut setelah kaki peragut itu diikat.

Dengar takbir yang bergema, dia telah menyembelih peragut tanpa rasa belas kasihan. Darah menyembur keluar, orang ramai tidak berani menghalang perbuat ketua kampung kerana yang disembelih itu ialah seeokor kambing dan seekor lembu yang MERAGUT rumput, disembelih untuk hari raya korban. Gurauan Petang ek..

Jangan Maraaaaa haaa.. :D
Tq to mr muhammad halimi pndi ko buat lawak haha

Tiada ulasan: