"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Cabaran Debat kepada Presiden Suara Wanita 1 Malaysia, Puan Sharifah Zohra Jabee

setisab
Puan Sharifah Zohra Jabeen Syed Shah Miskin
Setelah menonton video Forum Mahasiswa UUM dimana pelajar Jurusan Undang-undang di UUM Saudari KS Bawani dimalukan di depan khalayak ramai, dan mengikuti bicara minda khalayak maya di sini dan di sini.


Saya, Mohd Sofi Yassin mencabar presiden Suara Wanita 1 Malaysia, Puan Sharifah Zohra Jabeen Syed Shah Miskin untuk berbalas hujah dalam isu pendidikan yang terkait dengan dasar "Transformasi 1 Malaysia" yang kerap diuar-uarkan oleh presiden Umno, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak.

Puan Sharifah Zohra bebas untuk memilih venue yang bakal dipersetujui bersama dengan penetapan masa selama 90 minit untuk sessi perdebatan.


Puan Sharifah Zohra Jabeen Syed Shah Miskin
Selaku anak Melayu campuran Arab, saya merasakan tingkah Puan Sharifah Zohra bukan hanya mencemarkan ketertiban bangsa Melayu, malah ia turut mencemarkan adab bicara penganut agama Islam.

Andai Puan Syarifah Zohra mempunyai keberanian berpaksikan keikhlasan, hubungi saya melalui email; kerajaanrakyat@gmail.com

Salaam Persaudaraan Islam
Mohd Sofi Yassin

Tiada ulasan: