"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kes Bunuh Altantuya; PM Najib Razak dan UMNO Merudum

mohdnoorawang

Isu kematian dan bunuh Altantuya (wanita Monglia) kembali menghantui kehidupan dan susana politik UMNO dan keluarga PM Najib Razak dan Rosma Mansor. The Age, Malaysian PM (Najib Razak) caught up in murder, bribery scandal....) 

Akhbar Australia, THE AGE meramalkan isu pembunuhan atau skandak bunuh dan sex wanita Altantuya Shaaribuu yangdikaitakan dengan perdana menteri Datuk Sri Najib Razak akan menjejaskan peluang UMNO/BN PRU13.

Najib Razak pernah menafikan tuduhan skandal bunuh dan sex tersebut. Namun skandal tersebut kembali meletup bagaikan bom C4 milik tentera, yang pernah digunakan untuk meletup badan wanita Altantuya, untuk menghilangkan bukti.

Pendedahan panas dibuat oleh peniaga karpet suadara Deepak Jaikishan kawan rapat Rosmah bini Najib Razak. Pembongkaran mistri pembunuhan wanita Monglia tahun 2006 boleh menjejaskan peluang UMNO/BN PRU13.

The Ege jugamelaporkan Najib juga terlibat dengan rasuahdalam skandal penbelian kapal selam bernilai USD2 bilion tahun 2002.

Deepak Jaikishan mengatakan akuan bersumpah pada tahun 2008 oleh penyiasat persendirian, Bala yang nennyatakan Najib Razak mempunyai hubungan seksual dengan Altantuya..

Deepak peniaga karpet berkata beliau membuat pendedahan berkenaan PM Najib Razak secara ikhlas bagi mendedahkan penyelewengan dan menafikan serangan bermotif kepentingan peribadi

Sebelum ini Deepak mendedahkan Najib Razak memaikan peranan utma sehingga penyiasat persendirian Bala menarik balik pengakuan berkanun (SD) pertamanya tahun 2008.

Ingat rakyat Malaysia Najib Razak adalah kepala nombor satu dalam isi DS Anwar Ibrahim LIWAT2. Akhirnya mahkamah membebaskan Anwar Ibrahim. Najib Razak dan gengnya terlopong kerana wayang dan lakunannya tidak menjadi.

Semoga PRU13 rakyat Malaysia bangkit setelah 56 tahun ditipu, oleh pemimpin bernama UMNO dan Melayu dan komponen BN. Rasuah, penyeleweangan, penipuan, salahguna kuasa, merampas wang rakyat, membina kekayaan, membina kroni adalan makanan pemimpin UMNO dan BN.

Tiada ulasan: