"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Model sambilan tak cerdik ini sensasi selepas HKR #KL112

laniismaa
sasha_mendoza
Model sambilan, Shasha Mendoza menjadi sensasi serta menjadi bintang Twitter selepas HKR #KL112. Dia sensasi kerana dikritik penyokong PR setelah membuat Tweet menyokong kerajaan.

Tweet-nya berbunyi: “Kepada penyokong #KL112, jika anda tidak suka Malaysia, anda boleh keluar daripada Malaysia. Sekurang-kurangnya hargailah apa yang dilakukan oleh kerajaan.

“Anwar berjanji untuk memberikan pendidikan percuma untuk rakyat. Itu semua adalah pembohongan. Mana Anwar nak dapatkan berjuta-juta ringgit untuk bayar hutang rakyat? Fikir.“

Patutlah dia menerima kritikan, dia ingat Anwar dan pemimpin PR sebodoh dia gamaknya!! PAS : God @ Lord Tidak Boleh Gantikan Allah

3 ulasan:

Unknown berkata...

dasar perempuan kabaret.....jalang

Pelatuk berkata...



Janganlah emosional!

Kalau `Ustazah' Abby boleh kutuk kerajaan memerintah takkanlah artis ini tak boleh kutuk PR pulak.

Nak dengar `fatwa Ustazah' Abby mengenai kenyataan TGNA yg benarkan bukan Islam guna Kalimah ALLAH sebelum ini kemudiannya.

muqlis04 berkata...

listen..listen..listen...whos the hell is she? i dont never know this ass