"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Panas: Video, Bukti Jelas Wujudnya Perkampungan Warga Burma Di Bukit Malut

Blog PahangDaily

Sebelum ini sudah banyak rakaman gambar yang dibuat bagi membuktikan wujudnya perkampungan warga asing yang diberikan IC bagi membolehkan mereka mengundi setiap kali adanya pilihanraya umum di negara ini.

Namun, semua itu dinafikan oleh pihak yang berkenaan. Dengan beberapa pendedahan mengenai pendaratan warga Burmi di negara ini, maka video di atas dipaparkan sebagai bahan bukti kukuh kewujudan mereka.

Paling menyedihkan, ribuan warga Burma yang mendiami kawasan ini dipelihara oleh orang politik dan mereka diberikan berbagai kemudahan seperti rakyat di negara ini. Tidak ramai penduduk Langkawi sendiri yang berani datang ke kawasan ini kerana ia dikawal rapi oleh pihak berkenaan. Bayangkan betapa hancurnya hati anda sebagai rakyat Malaysia apabila orang asing dijaga diberikan IC untuk memastikan kemenangan pihak berkenaan setiap kali pilihanraya.

Difahamkan, setiap hari hampir 100 orang Burma di bawa masuk ke negara ini menerusi jalan laut dari Thailand. Projek IC untuk mereka diuruskan terus dengan pihak Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) di Putrajaya. Malah, ada agen yang dilantik mendakwa mereka mendapat komisyen hingga mencecah RM2,500 untuk satu kepala. Soalnya, kenapa ini harus berlaku di negara kita hari ini.

Dimanakah kedaulatan negara yang kononnya ingin dipertahankan. Orang asing diberi hak untuk mengundi selepas rakyat Malaysia secara majoritinya menolak kerajaan yang ada pada hari ini. Maka itu, ubahlah sekarang !!].

Sumber Artikel: links 

1 ulasan:

angtuah berkata...

innalillahiwainnailaihirojiun