"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Nasharudin Mat Isa semakin Menjahukan Diri Dari PAS

abuluqman

Nasharuddin B Mat Isa Di TV3 ..dalam program Puji PM (Gambar kiri)

Temubual TV3 bersama YB Ust Nasaruddin, mantan Timbalan Presiden PAS. Konklusi nya mudah je secara politik:

(1) Kalau dah sampai tahap memuji serta mengangkat Najib & Kak Mah ke tahap yg lebih hebat drp pimpinan parti sendiri....Apa maknanya tu?

(2) Kalau dah sampai tahap menyebut & memuji berkali-kali NGO yg berkaitan dgn UMNO didalam membantu Palestin tanpa menyebut walaupun sepatah apa yg PAS atau KEADILAN atau NGO disebelah PR ni lakukan... Apa lagi maknanya tu?

Justeru itu, dgn bahasa mudah...Ustaz Nasharuddin eloklah skrg masuk UMNO, mudah2an lekat jadi calon BN plak pd PRU13 nanti!!"

Kopiah pun sudah tak lekat di kepala nie. letak sebelah dah .

1 ulasan:

Blogger berkata...

Biarkan dia dengan dunia dia,kita kalau selalu mengambil tahu hal dia pun apa faedahnya,malah makin menambah berbulu dan menambah dosa,biarlah dia dengan dunianya saudara...