"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bukti bergambar Rais Yatim dah PANAS punggung...

Shalehudin
Ini rupanya bila Rais Yatim dah panas punggung...
Ini bahasanya bila Rais Yatim sudah NAZAK...

Habis segala kebaikan lalu pun diungkit kembali...!!
"rakyat Selangor perlu kenang segala jasa dan budi kjn BN bangunkan negeri itu."

2:17 PM - 9 Sep 12

Apa...??
9 Sep tahun lepas...?? Rupanya dah lama anak Yatim neh rasa gelombang penolakan rakyat Selangor terhadap BN rupanya... Woiittt..!! Kat amah Indon tak nak ungkit sama ka...??

Kahkahkah...

Tangan kanan yang memberi seeloknya biarlah tangan kiri pun tidak mengetahuinya. Bukankah Islam mengajar kita bahawa kebaikan yang diberikan akan hilang pahalanya jika diungkit atau diceritakan pada orang lain...???

Tapi...!! Ada anak Yatim kisah...!!

Tiada ulasan: