"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

EDISI BALING BATU: UMNO Pandan Tarik Diri Beri Laluan Calon Baru

Masih ingatkah lagi tragedi geng pakcik pakcik UMNO yang buat kacau depan Masjid di Pandan sekitar awal tahun 2012 dulu? Kini salah seorang PAK CIK UMNO BALING BATU DIPERHIMPUNAN AMAN BANTAH AUKU PAS PANDAN ADALAH BAKAL CALON PRU13 mewakili BN.. Hebat pakcik!!

Menurut dari sumber berita yang diterima, walaupun banyak laporan polis dibuat selepas kejadian tersebut pakcik sorang ni sikit pun x kene usik malah kini TERSENARAI DALAM SENARAI CALON PRU13. Pada yang sudah lupa atau x tahu menahu tentang kejadian itu, tengok video ni..

Akhirnya kemelut calon N.21 Chempaka telah pun terbocor-burai. UMNO Pandan bakal menarik diri dan memberi laluan kepada penyandangnya iaitu Pakcik Siddiq Hj Othman yang akan bertanding di atas tiket BN (Batu Negara) untuk PRU 13 dengan lambang barunya "BATU"
Rafizi nak jadi calon kat Pandan kan? Haaaaaaaaaaaaaa.. Bukan mudah lawan dia nih! Silap silap BATU melekat kat muka. Kene belajar dengan Pendekar Mustar cara nak elak batu.. Kih kih kiiiiiiiiiiiihhh!!!

UNDILAH CALON BATU NASIONAL..
BATU 1MALAYSIA!!!
RAKYAT DIBATUKAN SAMSENG DIUTAMAKAN

Tiada ulasan: