"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kenapa rupa Anwar dah jadi macam ni..

laniismaa
Sebelum ini media UMno, macai-macai UMno menyebar fitnah Anwar sebagai dalang insiden Lahad Datu. Hari ini pihak polis memberi klu ‘dalang’ Lahad Datu yang amat dikehendaki pihak polis.

Lelaki yang dicari bergelar Datuk Seri dan namanya Muhammad Ridzwan Sulaiman kata Pesuruhjaya Polis Sabah, Datuk Hamza Taib.

Laa…rupa-rupanya yang dicari polis ialah orang UMno sendiri, sebabnya dia Datuk Seri. Siapakah orang-orang yang tidak dikenali ini akan mendapat gelaran Datuk Seri melainkan dia orang UMNO. Setuju?
Alamat terakhir Datuk Seri ini di Georgetown, Pulau Pinang dan dia juga Yang Dipertua Pertubuhan Kebajikan Al-Ehsan, berpangkalan di Pulau Pinang dan amat dikehendaki.

Carilah Datuk Seri Anwar kalaulah Anwar dalangnya.

Tiada ulasan: