"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

TERBARAI: Asal lebai, kini pencacai [Lihat hasilnya...]

Shalehudin
Nampak dah macam pencacai murahan pada Umno/BN...

Makin lama aku tengok dia ni makin meloyakan...

Tindakannya semakin bangang yang hanya merendahkan martabat dirinya sendiri...

Memalukan betul bila seorang Ahli Parlimen berperangai macam ni...

Depan orang ramai kalau bercakap mengalahkan Pak Ustaz!!!
Tapi rupanya berfikir guna kepala lutut gak, sama level ngan pencacai... Meroyan pada saat-saat terakhir bergelar Ahli Parlimen...

Kahkahkah...
Inikah akhlaq seorang pejuang aqidah.... haha....
Bila dah join setan-setan yang dikenali neh, dia dah terlupa hukum qazaf...
Hebat kerja setan yang dikenali neh...
Boleh tune otak melayu untuk melucah dan memfitnah 25 jam sehari....
Haha... kesian betoi laa...

Tiada ulasan: