"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PANAS!! Kerajaan Filipina temui bukti Tokoh Pembangkang terlibat ceroboh Lahad Datu..

Macai-macai UMNO terutama sekali NGO-NGOk yang telah mengadakan demo di hadapan Masjid Negara jumaat lalu tentu melompat-lompat kegembiraan bila membaca tajuk yang disiarkan oleh Lidah Rasmi UMNO di atas..
Antara NGO terbabit dalam demonstrasi itu ialah Pertubuhan Peribumi Perkasa (Perkasa), Jalur Tiga (Jati), Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim (Tibai) serta Jaringan Melayu Malaysia (JMM).

NGOk terbabit juga dilaporkan akan mengadakan siri jelajah ‘Anwar Dalang Lahad Datu’ bermatlamat meyakinkan orang awam supaya menolak Pakatan Rakyat dalam pilihan raya umum (PRU) 13 kerana menjadi punca pencerobohan ‘Sultan Sulu’ di Lahad Datu.

Laporan penuh dan gambar-gambar semasa demo tersebut sila lihat di (SINI)

Lidah rasmi UMNO semalam telah melaporkan.. Kerajaan Filipina menemui beberapa bukti mengenai penglibatan tokoh pembangkang yang dipercayai membiayai keluarga Jamalul Kiram III..

Malangnya ia bukannya tokoh pembangkang dari negara ini... tapi tokoh pembangkang dari negara itu.. kah.. kah.. kah.. kecewa lagi macai UMNO..

Tengok kat bawah ni..

Maka dengan laporan Lidah Rasmi UMNO itu maka terputuslah punca rezeki NGO-NGOk di atas untuk menjaja fitnah ke seluruh Malaysia bagi mengaikan Anwar sebagai dalang insiden Lahad Datu...

Tapi.. mungkin mereka akan meneruskan juga jelajah mereka itu kerana macai-macai UMNO ini kebanyakkannya bodoh dan mudah untuk

diperbodohkan...

1 ulasan:

IbnAbdHalim berkata...

Macai-macai tersebut memang bodoh piang. Lebih bodoh daripada lembu-lembu yang mendiami kondo.