"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Beranikah Zahid Hamidi Simpan Anwar Ibrahim Di Lokap Jinjang ?

psyco

DS Anwar Ibrahim telah beri lampu hijau pada DS Zahid Hamidi untuk tunjuk kan taringnya untuk ''simpan'' Anwar di Balai Jinjang sebagai membalas dendam terhadap serangan Anwar kepada nya tempohari. Antara yang menjadi sasaran beliau adalah Hj Mat Sabu, Dr Zulkifly, Chegu Bard, Hishamudin Rais dan Nurul Izzah... Zahid mungkin lupa antara nama sasaran beliau sedang menunggu untuk di tangkap dan lokap bagaikan pusat istirehat bagi mereka.

Zahid pernah merasa kena lokap dan beliau pasti ingat nostalgia bagaimana beliau dari seorang hero kepada Anwar Ketika itu dan bertukar menjadi lalang dan sampah apabila di sergah dalam lokap dan buat U Turn kembali untuk menjilat Mahathir. Kini masa untuk beliau cuba menarik perhatian kem Najib atau kem Mahathir untuk terus menyambung nyawa dalam umno. Beliau adalah lebih paria dari paria yang ada di Negara ini.
Zahid ingin cuba meneruskan legasi KDN semasa era kukubesi Dr Mahathir dengan memberi amaran dan tangkapan akan tetapi rakyat Malaysia tidak seperti era Mahathir di mana ISA digunakan secara rakus ..... .. dan jika masih ada lagi ISA sekalipon sekarang pastinya Mahathir dan Zahir akan di ketawakan dan disampah sarapkan oleh rakyat yang semakin berani melawan.

Pentadbiran Najib akan di lebelkan sebagai sampah sarap sekali lagi jika masih menggunakan manusia bongkak dan sombong ini untuk bermaharalela. atau Najib akan mendapat kredit dari rakyat jika manusia ini dibakul-sampahkan.

Sedang Zahid membuat kira-kira akibat dari perbuatan rakus yang akan beliau rancangkan dan dalam masa yang sama Anwar dan pimpinan sudah bersedia duduk dalam untuk bercuti dan Zahid harus bersedia menerima akibat apa yang di namakan kebangkitan rakyat..

Yang buat Zahid jadi bebal kekal adalah setiap provokasi yang di lakukan pihak berkuasa tidak di layan oleh penyokong PR, contoh nya setiap Perhimpunan PR 505 tidak ada kacau bilau yang menghuru harakan dan aman untuk dijadikan alasan Zahid dan alat pekakas untuk melakukan tangkapan.

Tiada ulasan: