"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Cara fitnah Kerajaan Selangor sempena Ramadhan

laniismaa
Fitnah_Ramadhan
EDISI KANTOI TERBURAI TERBARAI LONDEH!!!!!..MAJLIS PERBANDARAN KAJANG BUKA KHEMAH-KHEMAH YANG DIPACAKKAN DIKATAKAN BAZAAR RAMADHAN YANG TIDAK PERNAH WUJUD!!!!
Kini sudah menjadi seolah-olah satu trend untuk memfitnah Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor dengan membabitkan Bazaar Ramadhan yang tidak benar didirikan.

Terbaru berlaku di Kampung Sungai Ramal Dalam, berhadapan dengan Taman Permainan Kanak-kanak Seksyen 8, Bandar Baru Bangi, Selangor.

Cara pihak yang membuat fitnah ialah dengan memacakkan beberapa buah khemah disatu lokasi tanpa keizinan Pihak Berkuasa Tempatan Negeri Selangor. Lepas itu terus memaklumkan PBT berkenaan dengan harapan para pegawai penguat kuasa PBT akan merobohkannya…. rakam kejadian itu dan hebohkan dalam blog dan internet kononnya Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor menzalimi para peniaga Melayu/Islam yang cuba mencari nafkah sempena Bulan Ramadhan Al-Mubarak dengan meniup sentimen perkauman yang menebal.

Cuba perhatikan betul-betul rakaman diatas..Semasa para pegawai penguat kuasa MPKj membuat operasi langsung tidak ada seorang pun yang mengaku peniaga berada disitu.

Secara logiknya jika ada PBT menjalankan operasi sudah pasti tuan punya gerai akan berada ditempat kejadian membuat bantahan atau paling tidak membuat pemantauan. – FB Pakatan Rakyat Elections News

Tiada ulasan: