"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Filem Melayu Makin Lama Makin Bangang

Syarikat Penerbit Business Leader Film Production (M) Sdn. Bhd melalui trailer Laga, menampilkan Marsha Milan Londoh dengan keadaan sangat aib dan lucah dan cukup memalukan.

Pengarah filem Ismail Yaa’cob seolah-olah membuat filem untuk "menjual tubuh" pelakon bagi mendapatkan keuntungan.

Adakah ini mentaliti filem-filem melayu sekadar mencari keuntungan dengan menjual body pelakon dengan adengan-adengan yang diada-adakan yang tidak secucuk dengan jalan cerita?

Bila agaknya filem Melayu boleh bersaing dengan filem asing kalau pengarah 'kepala seks' dan pelakon "jual body" menghiasi dunia filem negara!

Tiada ulasan: