"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

‘Biar bedabah ini berhadapan dengan undang-undang’ - Bung Mokhtar

bungmokhtar
PETALING JAYA : Ahli Parlimen Kinabatangan, Datuk Bung Mokhtar Radin menggesa pihak polis agar bertindak segera membawa penulis blog, Alvin Tan pulang ke Malaysia.

Bung berkata, Alvin perlu segera dibawa ke muka pengadilan dan berhadapan dengan undang-undang negara bagi dikenakan tindakan yang sewajarnya.

“gunakan apa juga sumbar kekuatan g ada bawa balik Alvin Tan keMalaysia..biar bedabah ini berhadapan dgn undang Negara ini.@KBAB51,” katanya menerusi twitter.

Alvin sebelum ini mengeluarkan kata-kata kesat terhadap pemimpin negara dan mengakui tidak gentar dengan Akta Hasutan melalui akaun Facebooknya.

Tiada ulasan: