"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Video perbuatan jijik pekerja KFC jadi viral


Video-KFC
Sebuah video yang tersebar meluas ini pastinya memberi tamparan kepada penggemar makanan segera Kentucky Fried Chicken (KFC).

Video yang kini giat dikongsikan di pelayar media itu menunjukkan bagaimana dua orang pekerja KFC mencuci ayam dengan cara yang sangat jijik.

Kejadian ini dilaporkan berlaku di KFC Braamfontein, Afrika Selatan.

Mereka kelihatan membaling sahaja ayam di lantai dan menjirusnya dengan air dan pastinya lantai tersebut kotor.

Video yang dimuatnaik di Youtube ini mendapat respon negatif dari pengguna laman sosial dan ditonton lebih 200,000 ribu kali sejak dimuatnaik Mei pada minggu lepas.

Kes ini telah mendapat perhatian pengurusan KFC Afrika dan telah menjalankan siasatan berkenaan isu terbabit./klpost

Tiada ulasan: