"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kenderaan berlanggar kerana Che Ta

gambar-rozita-che-wan-bertuPETALING JAYA: Gara-gara terpegun dengan penerampilan Rozita Che Wan atau Che Ta, seorang pemandu kereta merempuh kenderaan lain di depannya.
Kejadian itu bagaimanapun bukan di sini, tetapi nun jauh di kota London,

Menurut laporan Harian Metro, nahas itu berlaku ketika Che Ta berdiri di atas tembok dengan kasut tumit tinggi lima inci untuk diambil gambar.

Keadaan itu menarik perhatian orang yang lalu lalang di berhampiran Marble Arch termasuk pemandu berkenaan.

Ketika orang ramai terpana dengan gaya Che Ta di atas tembok, mereka dikejutkan dengan dentuman kuat.

Menurut pemandu berkenaan, dia tidak sedar ada kereta di depannya kerana terlalu asyik memandang Che Ta di atas tembok.
-fmt-

Tiada ulasan: