"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tasha Shilla ‘kunci mulut’ isu gambar bogel

Bogel
Kuala Lumpur: Pelakon Tasha Shilla memilih untuk mendiamkan diri berhubung kontroversi penyebaran gambar seorang wanita separuh bogel, semalam, yang didakwa dirinya.

Tasha atau nama sebenarnya Natasha Sheila Abdul Razak, 28, tidak membalas panggilan dan mesej yang diajukan kepadanya bagi mendapatkan reaksi mengenai dakwaan berkenaan yang kecoh diperkatakan di media sosial.
Tasha ShillaSpekulasi dan cemuhan tercetus apabila gambar seorang wanita yang hanya memakai seluar dalam tersebar dan ia dikaitkan dengan pelakon terbabit berdasarkan beberapa persamaan termasuk telefon bimbit yang digenggamnya.

Malah, timbul juga ura-ura kononnya penyebaran gambar itu dilakukan oleh individu tertentu atas tujuan sabotaj dan mengaibkan pelakon terbabit.

Usaha untuk mendapatkan reaksi teman lelaki Tasha, Hans Wong juga menemui jalan buntu apabila lelaki berkenaan turut tidak menjawab panggilan, lapor Harian Metro.

Tiada ulasan: