"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Panas!!! Kes Low Yat :Peguam tertuduh dakwa IGP berbohong dan buat fitnah (video)


Peguam Mohd Khairul Azam Abdul Azim yang mewakil Shahrul Anuar Abdul Aziz didakwa mencuri telefon bimbit di Plaza Low Yat, Kuala Lumpur Sabtu lalu mendakwa Ketua Polis Negara berbohong berhubung beberapa kejadian kes itu.

Pada sidang media di luar mahkamah hari ini, katanya, polis semakin hilang kredibiliti apabila Tan Sri Khalid Abu Bakar mengelirukan orang ramai dengan kenyataan yang tidak tepat.

2 ulasan:

mohd shahran berkata...

tiada kenyataan yang dia nafikan mencuri. maknanya benarlah dia mencuri. bodohnya peguam

mohd shahran berkata...

tiada kenyataan yang dia nafikan mencuri. maknanya benarlah dia mencuri. bodohnya peguam