"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Rahsia pelayan jelita terbongkar (Gambar)

Rashia-terbongkar
China: Rahsia seorang lelaki yang menyamar sebagai wanita jelita untuk bekerja sebagai pelayan di sebuah kelab malam di sini terbongkar selepas dia ditahan polis kerana mengedar dadah.

Lelaki berusia 21 tahun yang dikenali sebagai Guan itu memperdayakan orang ramai apabila memakai alat solek yang tebal dan membuat suara seperti perempuan.

Selama empat tahun, Guan berjaya menambat hati majikan serta pelanggan sehingga dilantik menjadi pengurus pelayan di kelab malam berkenaan.

Guan pelayan paling popular di kelab malam itu dan ramai pelanggan lelaki datang ke premis berkenaan semata-mata mahu melihat wajahnya yang jelita.

Bagaimanapun, penyamaran lelaki itu akhirnya terbongkar apabila dia ditahan polis kerana mengedar dadah kepada pelanggan.

Tiada ulasan: