"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Selamat Dari Jadi Mangsa Rogol Setelah Pura-Pura Mati

Penampang - Seorang gadis mengejutkan penduduk di kampung Koidupan di sini apabila muncul dengan keadaan lemah dan berdarah di muka.

Kejadian diceritakan oleh salah seorang penduduk kampung berkenaan di Facebook. Menurut individu terbabit, gadis asing itu muncul ketika penduduk sedang bermesyuarat Agung Tahunan PBS di Balairaya Kg Koidupan.
Tambah individu tersebut, gadis itu berkata dia menjadi mangsa ragut hampir menjadi mangsa rogol sebelum dicampak ke dalam parit apabila berpura-pura mati.

Gadis berkenaan di hantar ke Hospital Queen Elizabeth untuk rawatan lanjut.

Setakat ini masih belum ada laporan rasmi tentang kejadian - Siakapkeli.my
-tranungkite-

Tiada ulasan: