"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PAS kantoi lagi: Pegawai Pejabat Agung Pas sahkan terima duit RM1.5 juta, dakwa Mahfuz

Pegawai Pejabat Agung Pas sahkan terima duit RM1.5 juta, dakwa Mahfuz
MALAYSIA DATELINE 
Naib Presiden AMANAH, Datuk Haji Mahfuz Omar mendakwa terdapat tiga orang pimpinan Pas Terengganu menerima wang daripada pemimpin Umno tertentu.

Mereka yang terlibat kata beliau ialah, Timbalan Pesuruhjaya Pas, Ustaz Saiful Bahri Mamat, Bendahari Pas Terengganu, M. Shukrimun Shamsudin, dan Setiausaha Pas Terengganu, Muhyidin Abdul Rashid.

Wang berkenaan sejumlah RM1 juta dakwa Mahfuz, dimasukkan melalui akaun khas yang dinamakan Akaun Amanah pada 21 Mac 2018 lalu.

Selain itu katanya lagi, sejumlah RM1.5 juta juga telah dimasukkan ke dalam akaun Jabatan Pembangunan Pas Pusat (JPP) atau Jabatan Pilihan Raya Pas Pusat.

Kata Ahli Parlimen Pokok Sena itu, beliau telah menyemak perkara tersebut dengan pegawai di Pejabat Agung Pas, dan mereka telah mengesahkan bahawa wang sejumlah itu memang telah dimasukkan ke dalam akaun berkenaan.

Ujarnya, perkara ini telah pun menjadi viral di media sosial.

Mahfuz membuat dakwaan tersebut dalam satu program ceramah di Guar Lobar, Padang Serai baru-baru ini.

Tiada ulasan: