"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Disyaki pukul jiran, pelakon ini dibebas dengan jaminan polis

DANIAL HAKIM

Pelakon lelaki yang ditahan dan direman tiga hari kerana disyaki memukul seorang penduduk di sebuah kondominium di Sentul, Kuala Lumpur, 16 Jun lalu, dibebaskan dengan jaminan polis, hari ini.

Menurut Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner Beh Eng Lai, suspek dibebaskan tengah hari tadi selepas polis selesai menjalankan siasatan terhadapnya.

“Suspek dibebaskan dengan jaminan polis kira-kira jam 12 tengah hari tadi selepas siasatan dan proses merekodkan keterangan daripadanya selesai, hari ini.

“Kertas siasatan sedang dilengkapkan sebelum dirujuk kepada Timbalan Pendakwaraya dalam masa terdekat untuk arahan lanjut,” dipetik BH.

Beliau berkata, lelaki berusia pertengahan 30-an itu disiasat mengikut Seksyen 506 Kanun Keseksaan dan 323 Kanun Keseksaan iaitu ugutan dan mendatangkan kecederaan.

Kelmarin, pelakon berkenaan direman tiga hari selepas disyaki menumbuk dan menendang seorang penghuni kondominium malam Khamis lalu.

Tiada ulasan: