"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kumpulan baju hitam vs baju putih bergaduh

Omar Ahmad

am@hmetro.com.my

TANGKAP layar video tular kes pergaduhan dua kumpulan.

TANGKAP video tular kes pergaduhan dua kumpulan

Johor Bahru: Dua kumpulan lelaki dipercayai bergaduh dalam satu kejadian di Jalan Abdullah Tahir, di sini malam semalam.

Menerusi satu video berdurasi dua minit enam saat yang tular di laman sosial memaparkan kumpulan lelaki berbaju putih dan lelaki berbaju hitam bergaduh di tengah jalan kawasan berkenaan.

Hasil paparan video mendapati lebih 20 individu bergaduh dengan memukul dengan tangan dan membaling barang.

Tidak dapat dipastikan punca kejadian yang turut dilihat pengguna jalan raya yang melalui kawasan berkenaan.

Sementara itu, pihak polis yang dihubungi belum mengeluarkan kenyataan berhubung kejadian ini.

Tiada ulasan: