"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

2 lelaki parah ditetak selepas ganggu isteri orang

FMT Reporters

PETALING JAYA: Polis memburu seorang lelaki kerana disyaki menetak dua lelaki sehingga cedera parah dalam dalam satu kejadian di Jalan Mutiara Raya, Cheras, semalam.

Ketua Polis Cheras, Zam Halim Jamaluddin berkata, pergaduhan itu dipercayai berlaku selepas dua lelaki berkenaan mengganggu isteri suspek.

“Kedua-dua lelaki berusia 23 dan 32 tahun cedera parah di kepala dan tangan akibat ditetak menggunakan parang,” katanya dalam kenyataan.

Beliau berkata, sepasukan anggota dari Bahagian Siasatan Jenayah (D7), IPD Cheras menahan seorang wanita warga tempatan pada 7.30 malam hari sama.

Zam berkata, wanita berusia 39 tahun dipercayai bersubahat dengan suspek utama yang berusia 45 tahun.

Beliau juga menasihatkan orang ramai supaya tidak membuat sebarang spekulasi berhubung kejadian itu.

Orang ramai yang mempunyai berhubung suspek serta kejadian ini boleh menghubungi Hotline Polis Cheras di talian 03-9284 5050/ 5051, Hotline Polis Kuala Lumpur di talian 03-2115 9999 atau mana-mana Balai Polis yang berdekatan.

Tiada ulasan: