"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Apa Nak Jadi Dunia Ni?

Octo-mom Nadya Sulaiman

Nama Nadya Sulaiman melonjak di seluruh dunia bagaikan selebriti holywood. Puncanya ialah atas keberanian wanita California ini mempunyai ramai anak (sedia ada 6, campur kembar 8 jadi 14 orang) tanpa ayah atau bapa. Berita tentang Nadya ini bukan sahaja meletup di AS bahkan ke seluruh dunia dengan dibantu oleh media terbesar dunia , internet. Tiada siapa tahu siapa Nadya sebelum ini, berumur 35 tahun, tiada suami berasal dari Whittier, California. Nadya mula menjadi tajuk muka depan media mulai 26 Jan. 2009 bila melahirkan anak kembar lapan sekali gus. siapa bapa kepada anak-anak malang ini tidak diketahui, yang tentunya mereka adalah hasil kehamilan "invitro fertility treatments". Berita terbaru tentang Nadya ini ialah terdapat perebutan dikalangan pembuat filem sex untuk mengambil Nadya sebagai pelakon dengan bayaran RM4juta. disamping itu ada juga yang ingin menyumbangan kos pampers dan ada juga yang ingin membuat ujian DNA ke atas kanak-kanak kembar lapan Nadya untuk mengesahkan bapa kandung....poning den macam-macam hal dalam dunia sekarang.

Tiada ulasan: