"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Skandal PKFZ : BIN PALIL

Assalamualaikum,


Skandal Port Klang Free Zone mencapai satu angka yang tidak berguna kalau kita fikirkan. Dan penyokong UMNO/BN tidak berupaya nak membilang jari mengira jumlah tersebut. Dari sebutharga asal RM 2,000,000,000.00 ia menjadi RM 12,453,000,000,000.00.

Patut pun. Kalau nak gasak harta negara, gasaklah secukup cukupnya. Yang berhak bersuara dalam isu ini SPRM sahaja.

Cuma laporan audit ada menyebut
However, the report named Deputy Finance Minister Datuk Chor Chee Heung, who was chairman of PKA and Umno's Sementa assemblyman Datuk Abdul Rahman Palil as individuals with potential conflicts of interest.

Bin Palil kata serah saja pada SPRM.


PROFESSOR DR. HJ. HAMIRDIN BIN ITHNIN


[SPRM ni berani dengan pemimpin pakatan je Prof, kalau dengan pemimpin Umno sekali kena jerkah terus terkencing dalam seluar]

Tiada ulasan: