"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Zamil... sekali lompat makan tak habis, ahli UMNO jugak yg merana

Kedah La


Bekas Ketua Pemuda PKR yang melompat ke dalam UMNO, kemudian menyertai parti KITA Zamil Ibrahim rupanya mampu memiliki sebuah kereta Rolls Royce Silver Spur III berharga USD$220,700.

Menurut sumber risikan, Zamil juga dikatakan mampu memiliki banglo mewah, melancong ke serata pelusuk dunia hasil wang lompatan yang diterimanya.

Kesian aktivis UMNO cawangan, buat kerja untuk UMNO merah bijik mata, bulehlah lima tahun sekali (musim pilihanraya) dua, tiga ratus ringgit. Puak PKR yang siang malam dok maki UMNO dulu macam Ezam, Zulnordin, Gobala, Roslan Kasim, Zaharin dll sedang hidup mewah senang lenang kat atas dunia sekarang hanya dengan sekali melakukan lompatan jarak jauh.


Tiada ulasan: