"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bau fantasi seks Dr Mashitah hacing

Adnan Ibrahim
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjz9hXtWr6DHZWVVuNBUvGvt1jSlGnqHUITYBq1gSDkqAcN2qWND1msCr7qvMtHL6zlrI_162qgLFaAqOkmEEuYNRMl_6aH3SyXAXcHRIGcgA147jFyCWuVcFvzssTVFtfxIr7hSuo2-vP2/s1600/Mashitah+3.jpg
DR Mashitah bukan sahaja perlu menarik balik tulisan fitnah melulu di Sinar malah beliau perlu meletak jawatan Menteri di Jabatan Perdana Menteri kerana tuduhan beliau itu setaraf JKK kampung. Tulisan fitnah beliau itu tidak setaraf dengan pengajian Phd dan seorang pemimpin bertaraf menteri.

Mashitah hanya melenyapkan tulisan berbau hacing yang penuh dengan dendam busuk di Sinar tetapi tidak pernah meminta maaf diatas ketelanjuran tulisan itu. Amat mudah beliau memalukan orang kemudian mahu menyembunyikan diri dibalik kepala shit.

Bekas Iman Masjid Kampung Pandan dalam meminta maaf kepada hakim dan merayu pun dikenakan hukuman satu tahun penjara. Inikan pula fitnah yang mengaibkan maruah orang dan pemimpin perjuang Islam.

Tidak sama orang Islam dengan ahli Badar. Tidak sama perjuang Islam dengan orang Islam. Menfitnah perjuang Islam yang menolong agama Allah, amat berat padahnya wahai Mashitah.

Bertaubatlah wahai Mashitah dan segera bersama orang yang memperjuangkan Islam bimbang nanti ilmu Islam itu akan menjadi karat yang memakan diri sendiri.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam,

fitnah dan lucah, selebihnya apa mereka ada?

KLIK:IPAR TAJUDIN MENANG 36 BULAN GAJI