"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Nak Tegoq Najib Sikit Nih...

paklongdin
Peshen sarung nangka...
Salam semua...

Amboii... berahi semacam la majlis perasmian sidang Parlimen ke-12 kemarin tuh... hehe...

Ingatkan Pak Long ja yang risau terlebih, ketat sangat takut terburai habih...
Rupanya merata dah orang bercerita, meriah dan glemernya first lady kita...
Dah macam sarung nangka, berketoi-ketoi disini sana... haha...

Tapi puak-puak Umno lagi gila... Dah ada yang tanya tang mana Islamnya pun tah la... haha...

Jib oii,
Politik ni persepsi...
Silap haribulan bini-bini jadi liabiliti...
Bila pakaian depa terlebih ranggi...
Sampai tak tau mana bini, mana menteri...

Kesian la kat umat Umno tu sama...
Kelaku bini satu Umno tidoq tak lena...
Tegoq la bini hang tu sama...
Jangan sampai telunjuk mencucuk mata...

Nih Mak Long hang tanya...
Peshen lagu tu pa namanya...
Tengok pun dah tak berselera...
Nampak hodoh sungguh laa...

Wassalam...

Tiada ulasan: