"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bertanding Parlimen atau Dun: Tunggu dulu, kata Nik Aziz

MOHD ZAILANI ABD RAHMAN
Nik Aziz
Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat
KOTA BHARU: Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berteka teki ketika ditanya ura-ura mengatakan beliau akan bertanding kerusi Parlimen pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Menurutnya, spekulasi itu akan terjawab setelah pembubaran Parlimen.

"Parlimen atau di mana-mana... nanti tengoklah esok (kemudian hari), (lagi pun Parlimen) tidak bubar lagi," katanya selepas merasmikan Hari Perbandaran Majlis Perbandaran Kota Bharu-Bandaraya Islam (MPKB-BRI) ke-34 di Padang Perdana di sini, hari ini.

Sebelum ini, sebuah akhbar menyiarkan laporan mengenai spekulasi berhubung kemungkinan Nik Aziz akan bertanding kerusi Parlimen Pengkalan Chepa pada PRU-13 ini.

Tiada ulasan: