"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Cabaran Budak Hingusan UMNO Sudah Di Sambut..Ada Berani?.


Manjong Mari
Semangat orang muda konon,,, berdarah panas...betui ka... sebelum ni ada dua tiga isu hal kaitan dengan Islam, Pas sesat dan bermacam lagi, sampai nak jumpa Tuan Guru Nik Aziz kononnya,,, tapi tak juga akhirnya...

Tetapi kali ini entahlah,,, hangat-hangat taik ayam lagi rasanya,, sementara nak tunggu tempoh PRU 13,, kerja lobi kena di warwarkan... errmm...
Ha ha ha... Ulama UMNO.... tengok ni.... jangan diam lagi... ada berani ke... secara live telecast beb,, bagi semua rakyat Malaysia tengok dan buat penentuan apakah umno kafir.....
Apa macam budak hingusan UMNO,,, ada berani..jangan lah ikut perangai macai-macai UMNO yang duk pandai tulis komen maki hamun aja....

Tiada ulasan: