"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

DAHSYATNYA! Puluhan Ribu Hadir ceramah Ustaz Fathul Bari.. gambar sebagai bukti!


Anak Sungai Derhaka
30 Disember baru-baru ini satu ceramah umum oleh Pengerusi Sekretariat Ulama Muda Umno (ILMU) yang tersohor iaitu Ustaz Fathul Bari bin Mat Jahya telah diadakan di Taman Mewah, Bandar Tun Razak.

Laporan dari berita antarabangsa tiewnama melaporkan puluhan ribu telah hadir, ini berikutan dengan promosi hebat yang dijalankan oleh petugas-petugas UMNO di kawasan tersebut.
Berikut adalah laporan dari tiewnama..

Kuala Lumpur, 31 Disember. Begitu menggemparkan Malaysia bilamana ulama muda umno yang mengadakan ceramah umum di bandar Tun Razak telah di hadiri hampir 30 ribu rakyat yang terdiri dari pelbagai kaum untuk hadir sambil mendengar alunan suara merdu Ulama Muda UMNO ini.

Seorang saksi di tempat kejadian berkata, kehadiran fathulbari yang juga di kenali sebagai ulama tersohor mengkawarijkan Yusuf Al Qaradawi telah di sambut dengan sambutan yang sangat luar biasa, ternyata Ulama Muda UMNO ini memiliki karisma yang unik sehingga mampu menarik hampir 30 ribu orang yang hadir.

Setelah kami berfikir sebentar mendengar komen saksi yang hadir itu, kami terfikir sesuatu. begitu ramai yang hadir jika beginilah keadaannya, pasti Pakatan Rakyat bakal tumbang di Bandar Tun Razak ~ Tiewnama
Saksikan puluhan ribu yang mendengar ceramah "Awas!! Gelombang Fitnah" oleh Fathul Bari..
Ulama Muda UMNO yang tersohor sedang memberikan ucapan
Kaki pukul yang bersedia menghadapi provokasi penyokong Pakatan Rakyat yang gelisah melihat sambutan ramai terhadap program ini.
Puluhan ribu sedang menyaksikan..

Puluhan ribu??? kah..kah..kah...

Tiada ulasan: