"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Barang Kemas RM13JUTA : Deepak Memang Celaka

Blog mutaligat.blogspot.com

Berani kau bocorkan rahsia aku. Berani kau dedahkan semuanya. Nanti kau. Engkau belum tahu siapa aku. Aku takkan lepaskan kau walau lari dalam lubang cacing sekalipun. Mungkin itu yang terdetik dalam hati orang yang didakwa oleh Deepak membeli barang kemas dengan harga RM13juta, di mana Deepak mendakwa beliau membelinya.

Deepak dikatakan telah mendakwa bahawa pembelian 19 keping barang kemas tersebut dari dua firma di Hong Kong adalah sebahagian daripada sogokan untuk melicinkan satu urusniaga tanah.

Memang kau tak boleh dipercayai. Memang engkau pengecut, dayus, tak berpegang pada janji. Nanti kau ......
PKR hari ini menuntut orang yang didakwa oleh Deepak menjawab dakwaan peniaga permaidani itu bahawa dia telah membayar RM13 juta untuk membeli barang kemas untuk si DIA.

Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli mendesak supaya si DIA menjawab dakwaan Deepak. Desakan itu dibuat pada sidang akhbar di ibupejabat parti itu di Petaling Jaya hari ini

Rafizi mengemukakan dokumen yang diperolehi parti itu melalui pengantara dari Deepak.

Dari semakan awal, Rafizi berkata beliau percaya ianya adalah tulen.

"RM13 juta dalam 3 bulan. Ini adalah tuduhan serius," kata Rafizi, sambil menegaskan bahawa dokumen dan dakwaan Deepak patut disiasat oleh pihak berkuasa.
NONE
Bendahari PKR, William Leong, yang turut hadir, menggesa Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menyiasat dakwaan tersebut.

Ketika dihubungi, seorang pembantu kepada Rosmah berkata beliau akan menyiasat dakwaan tersebut.

Tiada ulasan: