"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Abby Abadi dengan mangsa banjir, biar video berbicara

HTTP://PAKAT-PAKATKALIH.BLOGSPOT.COM
Abby Abadi Kena Marah Dengan Mangsa Banjir.. Biar Video Berbicara..
Mangsa Dendam Politik Disekat Bantuan Banjir

Rumah separuh tenggelam. Ceritanya lagi. Ada jiran yang datang mintak baju selai untuk dipakai. Apa pun kami sampaikan sekadar yang mampu. Atas sumbangan kalian2 semua beliau diucapkan terima kasih.

Inilah antara bukti temubual kami apabila kami bertanya sudah dapat bang bantuan banjir?

Hanya sebab fahaman politik berbeza. Bantuan yang gunakan wang pembayar cukai tidak sampai kepada yang sepatutnya.

Ini videos bukti sedutan kisah sedih yang sempat kami rakamkan. Akan menyusul lagi video's yang lain lepas ni.


Tiada ulasan: