"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kenapa MB Terengganu perlu merompak untuk bantuan mangsa banjir??

Tranungkite
Laman Pro UMNO (Terengganu Today) dengan bangga menyiarkan berita kononnya MB Terengganu Ahmad Said menjadi "Robin Hood" menahan lori roti Gardeniea dan mengedar roti berkenaan kepada mangsa banjir walaupun dihalang oleh pemandu lori.

Tulis laman pro UMNO berkenaan Terengganu Today "Dengan petunjuk kebesaran yang Allah S.W.T berikan terdapat dua lori roti Gardeniea yang berada di situ, Dato Seri yang tidak sanggup melihat situasi rakyat dalam kelaparan beliau telah meminta agar pemandu lori tersebut membuka pintu lori bagi mendapatkan makanan (roti) yang ada bagi di agihkan kepada semua yang ada di situ, pada permulaannya, kedua-dua pemandu lori itu tidak membenarkan Dato Seri Ahmad Said membuka lori tersebut."

Satu persoaalan di sini macam mana mangsa banjir boleh kelaparan?
Mana pelan menghadapi banjir oleh kepimpinan dan kerajaan UMNO?
IMG-20131206-WA0142Sebenarnya ke mana pergi pakej bantuan banjir? Siapa yang mengendalikannya dan kenapa tak sampai kepada mangsa banjir?

Paling pelik MB terpaksa merompak untuk bantu mangsa banjir?? Tak boleh ke telefon bertanya pusat bantuan untuk diagihkan?

SANDIWARA BODOH MB TERENGGANU NAK TUNJUK HEBAT.

1 ulasan:

shaed berkata...

Kita ambil positif la..sbb yg tu semua org nmpk..kita anggap lah tu 1 kebaikan dr dia. nanti depa kate lak..buat baik salah..buat jahat kutuk..
mungkin benar kelaparan tu dirancang untuk melahirkan hero. Kalau x cmner nak pertahan krjn lmbt hantar bantuan.