"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ahli Umno kecewa pemimpin Umno sorok bantuan banjir

http://omakkau.blogspot.com
AHLI UMNO SENDIRI KECEWA BANTUAN BANJIR OLEH PEMIMPIN-PEMIMPIN UMNO DIBERI SECARA TERPILIH DAN ADA YANG SOROK BARANG REMBAT UNTUK KEPERLUAN KELUARGA SENDIRI!!!
"Saya ahli Umno. Tapi saya kecewa dengan sikap sesetengah pemimpin yang beri bantuan kepada orang yang dikenali sahaja. Ada yang sorok barang untuk keperluan keluarga sendiri. Syukur kerana Pakatan beri bantuan. Saya lihat Unit Amal PAS dan PKR datang membantu kami" .... Norizan Abu Bakar, 48.

Nak tahu hebat dan baik sesebuah parti itu ketika kita berada dalam kesusahan ... siapa bantu cara ikhlas siapa yang sapu dan kebas hak rakyat.

Tiada ulasan: