"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Akhirnya Linda Onn dedah suami secara 'rasmi' (Gambar)

Akhirnya Linda Onn dedah suami secara 'rasmi'
Akhirnya Linda Onn dedah suami secara 'rasmi'
WALAUPUN sebelum ini penyampai radio popular, Linda Onn enggan berkongsi hari bahagianya bersama pemberita sekaligus menghalang peminatnya menatap wajah suaminya, namun semalam Linda telah berkongsi wajah pasangan hidupnya.

Linda, 36 yang telah melangsungkan perkahwinan pada 27 Disember lepas telah berkongsi gambar bersama suaminya Ungku Azhar di laman sosialnya.

"Yeay! Linda baru dapat gambar nikah dari jrufotor rasmi tadi.

"Terima kasih suami ku Ungku Azhar untuk gambar itu.

"Sayang kamu 'like a love song'...muahh," tulisnya di laman mikro itu.

Linda dilihat memakai busana berwarna putih sedondon dengan suaminya.

Tiada ulasan: