"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Panggang ayam di belakang ekzos kereta (Gambar)


SHMEE memanggang ayam belanda di belakang ekzos kereta Lamborghini Aventador.
NEW YORK: Seorang lelaki memanggang daging seekor ayam belanda dengan menggunakan api yang keluar dari ekzos kereta sport Lamborghini Aventador, lapor akhbar New York Daily News kelmarin.

Lelaki tersebut yang bernama Shmee merakamkan video yang menunjukkan dia memanggang daging ayam belanda di belakang ekzos kereta yang berharga AS$450,000 (RM1.47 juta) itu.

Seorang lelaki lain berada di tempat pemandu kereta tersebut untuk menekan pedal minyak ketika dia memanggang ayam itu.

Rakaman video yang menunjukkan dia memanggang ayam tersebut telah dimuat naik di laman YouTube.

"Api banyak yang keluar (dari ekzos). Kami telah memasak ayam belanda," kata Shmee. 
-Agensi/kosmo-

1 ulasan:

Unknown berkata...

Inilah alat pemanggang paling mahal dalam dunia,wakaka