"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mesti Baca!! Macai umno sebar fitnah gambar kononnya polis di pukul mati ketika turunkan banner penghinaan kalimah Allah





Assalamualaikum..

Pengumuman tentang ralat gambar bertarikh 28.1.14 tentang gambar polis di pukul mati.

Pihak persatuan mukabuku memohon maaf atas gambar tersebut yang mengundang kemarahan ramai pihak.

Gambar tersebut mula di siarkan oleh pages anti pakatan rakyat oleh "kak yong diya".

Gambat sebenar kejadian tersebut telah di muat naik oleh pages "chandra lawan tetap lawan" terima kasih kepada pages tersebut.

Persatuan mukabuku tidak lari dari melakukan kesilapan dan pihak persatuan menyeru kepada pages chandra lawan tetap lawan jangan sekali kali kaitkan isu kalimah Allah dengan insiden ini.

Sila matangkan politik anda.

Isu Kalimah Allah dan isu pihak persatuan tersalah muat naik gambar adalah 2 perkara yang berbeza dan pihak persatuan sekali lagi memohon maaf atas kesilapan ini.

Sekian.

Farhan Abd Wafi
SETIAUSAHA
Persatuan Mukabuku Pulau Pinang

1 ulasan:

bat8 berkata...

Soalnya dimana PDRM?