"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Panas!!! Adun Kajang letak jawatan

HARAKAHDAILY
SHAH ALAM: Speaker Dewan Negeri Selangor (DNS), Hannah Yeoh mengisytiharkan kerusi Dewan Undangan Negeri (Dun) Kajang kosong ekoran perletakan jawatan Adunnya, Lee Chin Cheh (gambar).

Ekoran daripada itu, Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) perlu mengadakan pilihan raya kecil dalam masa 60 hari.

Perkara itu diumumkan Hannah petang ini dan akan dimaklumkan secara rasmi kepada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) esok, lapor Selangor Kini.

Hannah berkata, beliau menerima surat peletakan jawatan Lee hari ini.

“Dengan ini, saya mengisytiharkan kerusi Dun N25 Kajang dikosongkan dan SPR seharusnya menjalankan pilihan raya kecil dalam masa 60 hari,” kata Hannah dalam sidang media di sini, hari ini.

Berhubung sebab peletakan jawatan itu, Yeoh berkata perkara itu harus diajukan kepada Lee sendiri.

Tiada ulasan: