"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gambar Azmin meraikan bersama keluarga penuh gembira

Isteri Azmin, Shamsidar Taharin menyambut kepulangan Azmin di kediaman mereka di Taman Tun Abdul Razak, Ampang, Isnin.




Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Bukit Antarabangsa, Mohamed Azmin Ali pada Selasa mengangkat sumpah sebagai Menteri Besar Selangor ke-15 di Istana Alam Shah, di sini.

2 ulasan:

zulkifli berkata...

Tahniah Azmin. Jiak dia amanah dlm menjalankan tugas dan tanggungjawab, dia akan menjadi MB yang terbaik di Malaysia, nombor 1 di hadapan Guan Eng yg mungkin jatih nombor 2.
Tapi kalau dia buat perangai mcm politikus UMNO/BN. dia wajib ditelanjangkan dan disebat dgn cemati ekor khinzir.

tzmr berkata...

Aku tersangat hairan kenapa manusia perlu bergembira peluk isteri dan anak-anak kerana dapat jawatan Menteri Besar. Tugas, amanat dan tanggungjawab yang besar terpaksa kamu pikul memungkinkan kamu meminggirkan banyak ketika keluarga kamu. Apa kamu memang gembira kerana dapat kurang masa dengan keluarga lagi dah atau memang kamu gembira kerana peluang