"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pulak dah!!! Bekas suami Nurul Izzah dituduh jadi mangsa liwat Anwar

KUALA LUMPUR: Bekas suami kepada Nurul Izzah, Raja Ahmad Shahrir Iskandar Raja Salim dikatakan akan membuat laporan polis berhubung dakwaan yang mengaitkan dirinya menjadi mangsa liwat bapa mertuanya, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Beliau dijangka membuat laporan polis dalam masa terdekat ini.

Bapa mertuanya yang juga Ahli Parlimen Permatang Pauh kini sedang menjalani hukuman penjara lima tahun atas kesalahan meliwat bekas pembantu khasnya, Saiful Bukhari Azlan, pada 2008.

Anwar sebelum ini pernah dipenjarakan atas kesalahan yang sama pada 1998 dan dibebaskan pada 2006.

Menurut portal MalaysiaGazette, Raja Ahmad Shahrir dikatakan cukup kecewa apabila namanya dipersenda pelayar internet berhubung dakwaan itu.

Beliau dan Nurul Izzah bercerai dengan pada 15 Januari 2015 selepas mendirikan rumahtangga pada 9 Mei 2003.

Pasangan itu dikurniakan seorang anak perempuan, kini berumur lapan tahun, dan seorang anak lelaki kini berusia lima tahun. 
-AntaraPos-

Tiada ulasan: