"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Blogger lucah ini buat hal lagi, kali ni hina Azan

Tranungkite
SHAH ALAM: Blogger penuh kontroversi, Alvin Tan sekali lagi bertindak biadab terhadap umat Islam dengan merakam 'lagu Azan'.

Tinjauan Sinar Online mendapati video terbarunya bertajuk 'Muslim Call to Prayer - Azan (R&B cover)' yang dimuatnaik semalam dikecam orang ramai, termasuk orang bukan Islam.

"Si bodoh ni semakin menaikkan darah saya," kata seorang pelayar, Eugene.

"(Tindakan) Ini sangat bodoh. Anda menghina orang Islam. Untuk Apa? Apa tujuan buat semua ini?" kata Matthew.

"Ini sudah keterlaluan. Saya bukan orang Islam tapi kamu tak patut berbuat begini." kata Danny.

Alvin yang memberi tindak balas di dalam komen-komen bagaimanapun tidak menunjukkan sebarang penyesalan ataupun mengaku kesilapannya.

Beliau juga bertindak menghina Nabi Muhammad S.A.W.

Alvin yang masih dilihat berbangga dengan statusnya sebagai blogger kontroversi dikatakan semakin berani melakukan penghinaan kerana beliau melarikan diri ke luar negara.

1 ulasan:

Unknown berkata...

Kita tunggu apakah ada laporan polis oleh kumpulan pejuang Islam Malaysis & apakah ada tindakan ke atas blogger ini? Sama2 kita tunggu & lihat.