"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

IS Rejam Pasangan Gay Hingga Mati (Gambar)

KUMPULAN militan Negara Islam (IS) bertindak merejam dua lelaki gay sehingga mati di khalayak ramai sebagai hukuman kepada kesalahan hubungan sejenis itu di Homs, Syria.

Dalam gambar terbaru yang dimuat naik IS ke laman sosial, terdapat empat lelaki dipercayai ahli kumpulan militan tersebut membawa dua lelaki gay yang telah ditutup mata mereka.

Pasangan gay tersebut kemudian berpelukan sesama mereka serta ahli kumpulan militan sebelum hukuman dijalankan.
Pasangan gay berpelukan dengan ahli kumpulan militan sebelum mereka direjam hingga mati.

Rejam menggunakan batu itu dimulakan oleh empat lelaki berkenaan sebelum disusuli oleh penduduk yang menyaksikan kejadian.

Pasangan gay tersebut didakwa telah diberikan dadah supaya mereka tidak berkelakukan agresif ketika hukuman dijalankan.

Bagaimanpun tiada sumber yang dapat mengesahkan mengenai pemberian dadah yang didakwa media barat.
-mstar-

Tiada ulasan: