"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Dapat upah RM50 datang program Najib

FMT Reporters
najib-king-jason
PETALING JAYA: Lawatan kerja Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak ke negeri Pahang pada Sabtu ini didakwa menggunakan ahli-ahli UMNO di seluruh negeri itu yang akan diberikan upah.

Menerusi maklumat yang tersebar di laman sosial, penganjur program Himpunan Solidariti bagi menyambut ketibaan Najib itu menyenaraikan beberapa lokasi kunjungannya yang harus diletakkan orang.

Peserta juga perlu menunggu di beberapa kawasan bermula dari Lapangan Terbang Tentera Udara Diraja Malaysia, Kuantan serta 14 lokasi lain.

Turut disenaraikan jumlah peserta yang harus ditempatkan di satu-satu lokasi mengikut jumlah bas yang akan membawa mereka.

Semua peserta yang akan hadir digalakkan memakai baju korporat UMNO atau baju T warna merah dengan segala kos pengangkutan dan wang saguhati bernilai RM50 dibiayai oleh UMNO negeri Pahang.

Tiada ulasan: