"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pelajar wanita kolej ditemui mati dengan kesan jerut pada leher

Seorang pelajar wanita Kolej Vokasional Port Dickson (KVPD) di Port Dickson ditemui mati dengan kesan jerut pada leher dipercayai dibunuh, dekat kawasan semak di Taman PD Permata di Port Dickson kira-kira jam 10.30 malam tadi.

Timbalan Ketua Polis Daerah Port Dickson DSP Mohd Faisal Mohd Noor berkata sepasukan anggota forensik polis segera ke lokasi sebaik menerima panggilan mengenai mangsa, Nuralya Damia Mohd Hairi , 19, berasal dari Klang, Selangor.

"Buat masa ini, pihak polis masih menjalankan siasatan lanjut,” katanya ketika dihubungi Bernama hari ini.

Beliau berkata pemeriksaan polis menemui kesan jerut pada leher mangsa dan penuntut Diploma Sistem Komputer dan Rangkaian tahun akhir itu dipercayai dibunuh.

Susulan itu, polis menahan seorang pelajar lelaki dari kolej berkenaan yang dipercayai bekas teman lelaki mangsa.

Beliau berkata mayat mangsa dihantar ke Hospital Port Dickson untuk dibedah siasat.

Katanya kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh.
-Bernama

Tiada ulasan: